Przedświąteczne reklamy: Lidl wydaje 13 mln zł a Biedronka 6,6 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 14 kwietnia 2017 09:48

Według danych Nielsen za okres 3 - 9 kwietnia sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 13 159 570 zł w porównaniu do 9 194 270 zł tydzień wcześniej. Biedronka wydała na ten cel 6 641 938 zł (tydzień wcześniej sieć nie znalazła się w rankingu brandów z największymi wydatkami).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Na promocję żywności wydano w tym czasie 109 088 821,50 zł.

Przypomnijmy, Codemedia wyliczył, że sektor handel przeznaczył na promocje w 2016 r. ponad jedną czwartą więcej niż w 2015 r. Inwestycje przekroczyły 1 mld zł. Najwięcej – 737,6 mln zł – wydali reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety. Niekwestionowanym liderem w branży jest Lidl, który tylko w 2016 r. przeznaczył na reklamę prawie 164,4 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2017-04-14 22:34:42

    Żadna reklama nie pomoże , jak nie będzie dbać się o właściwe zaopatrzenie. Od dłuższego czasu brak w Lidlu koncentratu pomidorowego Mikado. Jest tylko drogi Pudliszki. Pewnie jakaś zmowa, żeby wysprzedać koncentraty tej firmy droższe. Pożegnałam się z LIdlem .

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane