Przepis na wieczór w kampanii marki Delecta

Autor: pr 8 listopada 2016 11:29

Przepis na wieczór w kampanii marki Delecta Fot. mat.pras.

7 listopada ruszyła kampania promująca posypki do dekoracji ciast z linii Decorada marki Delecta. Komunikacja utrzymana w klimacie rodzinnego pieczenia prosto z serca jest realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i punktach sprzedaży. Działania potrwają do 4 grudnia br.

Decorada Delecta to kolorowe posypki do upiększania wypieków, deserów oraz lodów. Stworzone z naturalnych składników, m.in. karmelu, soków owocowych czy belgijskiej czekolady; nie zawierają sztucznych barwników ani konserwantów. Różnorodność kształtów, barw i smaków pozwala na kreatywne zastosowanie produktów do dekorowania deserów oraz gwarantuje świetną zabawę na co dzień i od święta.

Kampania ma charakter wizerunkowy i produktowy. Kluczowy przekaz przybiera formę przepisu na udany wieczór za sprawą wspólnego, rodzinnego przygotowywania wypieków i dekorowania ich szerokim wachlarzem produktów marki.

Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVN, TVP
i Polsat) oraz w kanałach tematycznych wybranych stacji. Ponadto, w punktach handlowych będą prowadzone aktywności promocyjne i dodatkowe ekspozycje produktów, które mają na celu wzmocnienie zasięgu kampanii.

Kreację spotu przygotowała agencja Mullenlowe Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane