Przez 11 miesięcy Lidl wydał na reklamę blisko 630 mln zł

Autor: wirtualnemedia.pl 23 grudnia 2016 12:02

W pierwszych jedenastu miesiącach br. tradycyjne media (z wyłączeniem internetu) zwiększyły rok do roku przychody z reklam o 3,7 proc. Większość z czołowych reklamodawców podniosła wydatki znacząco m.in. Lidl, Ferrero, Unilever.

Czołówka trzech największych reklamodawców pozostała bez zmian. Liderem wydatków jest Aflofarm Farmacja Polska. Ta farmaceutyczna firma zwiększyła je w skali roku o 8,2 proc., do 1,7 mld zł. Drugie miejsce na reklamowym podium utrzymał dystrybutor filmowy Kino Świat z wydatkami w kwocie 652,3 mln zł (wzrost rok do roku o 34,4 proc.), a trzecią lokatę zajmuje sieć dyskontów Lidl Polska, która zainwestowała w reklamę w omawianym okresie 629,6 mln zł (29,7 proc. więcej niż rok wcześniej).

Więcej na wirtualnemedia.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8910

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.