Przez 11 miesięcy Lidl wydał na reklamę blisko 630 mln zł

Autor: wirtualnemedia.pl 23 grudnia 2016 12:02

W pierwszych jedenastu miesiącach br. tradycyjne media (z wyłączeniem internetu) zwiększyły rok do roku przychody z reklam o 3,7 proc. Większość z czołowych reklamodawców podniosła wydatki znacząco m.in. Lidl, Ferrero, Unilever.

Czołówka trzech największych reklamodawców pozostała bez zmian. Liderem wydatków jest Aflofarm Farmacja Polska. Ta farmaceutyczna firma zwiększyła je w skali roku o 8,2 proc., do 1,7 mld zł. Drugie miejsce na reklamowym podium utrzymał dystrybutor filmowy Kino Świat z wydatkami w kwocie 652,3 mln zł (wzrost rok do roku o 34,4 proc.), a trzecią lokatę zajmuje sieć dyskontów Lidl Polska, która zainwestowała w reklamę w omawianym okresie 629,6 mln zł (29,7 proc. więcej niż rok wcześniej).

Więcej na wirtualnemedia.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane