Przez trzy miesiące obroty e-sklepu Caterina wzrosły o 291 proc.

Autor: pr/dlahandlu.pl 24 października 2013 13:49

Caterina, która w grudniu 2012 roku uruchomiła e-sklep, zdecydowała się zintensyfikować działania marketingowe w kanale internetowym, powierzając ich realizację spółce Divante. Celem projektu jest zwiększenie poziomu sprzedaży realizowanej za pośrednictwem serwisu e-commerce. Efektem dotychczasowej współpracy jest wzrost przychodów e-sklepu o 291,55 proc.

Pierwszym etapem projektu było przenalizowanie grupy docelowej oraz sposobu poszukiwania produktów dostępnych w internetowym kanale sprzedaży marki Caterina. Analiza przeprowadzona przez Divante doprowadziła do wskazania testowych kanałów marketingowych, które z największym prawdopodobieństwem mogą zwiększyć przychody. Wśród nich znalazły się m.in. linki sponsorowane w wyszukiwarkach oraz w serwisach społecznościowych, remarketing w sieciach partnerskich oraz social media, e-mail marketing, serwisy modowe, portale z kodami rabatowymi oraz porównywarki cenowe i agregatory ofert.

W ramach współpracy dopracowano sposób zbierania adresów e-mail oraz komunikację e-mail marketingową. Działania sprzedażowe były na bieżąco optymalizowane w oparciu o raporty efektywnościowe Google Analytics. Na podstawie testu wybrano i rozwinięto komunikację w najskuteczniejszych sprzedażowo kanałach marketingowych.

Caterina to marka odzieżowa typu premium z blisko 20-letnią historią, posiadająca sklepy stacjonarne w ponad 20 miastach w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,68

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8910

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.