PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Przy sklepach sieci Stokrotka i Kaufland ruszają pierwsze stacje paliw

www.portalspozywczy.pl 7 sierpnia 2013 14:38

Przy sklepach sieci Stokrotka i Kaufland ruszają pierwsze stacje paliw

Przy supermarketach Stokrotka i Kaufland zaczęły pojawiać się pierwsze stacje paliw OPN24 - dowiedział się serwis portalspozywczy.pl. Choć przedstawiciele obu sieci zapewniają, że są to pojedyncze przypadki, a nie element stałej strategii rozwoju, to jednak z ich wypowiedzi wynika, że pomysł rozpoczęcia bliższej współpracy ze stacjami paliw może być w przyszłości brany pod uwagę.

Stacje OPN24 przy Kauflandzie zostały uruchomione w Białej Podlaskiej, Bielsku Podlaskim, Hajnówce oraz Zamościu. Z kolei już 25 września otwarta zostanie pierwsza stacja przy Stokrotce, w Dąbrowicy k. Lublina.

Jak portalspozywczy.pl dowiedziediał się od Katarzyny Wieprzowskiej, specjalisty ds. inwestycji w OPN24, sieć w najbliższym czasie zamierza się skupić na dalszym rozwoju na ścianie wschodniej kraju. Mają m.in. powstać kolejne trzy stacje przy Stokrotkach - jedna w Lublinie i dwie w Białymstoku.

Rafał Melanowicz, dyrektor handlowy w Stokrotce zapewnia, że stawianie stacji paliw przy supermarketach Emperii nie będzie na razie stałym elementem strategii. - Ja bym tego nie nazwał mocną współpracą. W tym momencie próbujemy troszeczkę wiązać klientów, tak jak niektóre inne sieci starają się robić to z sieciami własnymi - zastanawiają się przykładowo nad promocjami, które dają możliwość uzyskania ściśle określonych korzyści za zakupy w jednej czy drugiej sieci - komentuje Melanowicz.

Dyrektor handlowy Stokrotki nie wyklucza w przyszłości bliższej współpracy ze stacjami paliw. - Jeżeli uznamy, że ten biznes wspólnie się opłaca, rzecz jasna będziemy chcieli go rozwijać - zapowiada Melanowicz, zaznaczając jednak, że na tę chwilę nie są prowadzone na ten temat żadne rozmowy. Stokrotka zamierza przyjrzeć się bliżej tematowi współpracy ze stacjami paliw w okresie pourlopowym, w pierwszych tygodniach września. Pod uwagę mają brane być stacje paliw, jak również myjnie bezdotykowe.

Jak zapewnia Melanowicz, Stokrotka nie zamierza fokusować się tylko na jednej, wybranej sieci stacji paliw, lecz myśli szerzej. - Nasze sklepy zlokalizowane są w różnych miejscach, a małych sieci paliw, które mają konkretny udział w rynku, jest co najmniej kilka w naszym kraju - zauważa dyrektor handlowy sieci.

- Wychodzę z założenia, że wszelkie działalności, które dają dodatkową korzyść klientowi i mogą spowodować, że pojawi się właśnie w naszym sklepie, a nie w innym, są działalnością opłacalną z punktu widzenia całej Stokrotki - tłumaczy Melanowicz.

Zapewnia jednak, że Emperia nie jest jeszcze przekonana co do opłacalności bliższej współpracy ze stacjami paliw. - Przyglądając się na różne sieci polskie i zagraniczne, wiązanie biznesu detalicznego i sprzedaży paliw, nie zauważamy na obecną chwilę bardzo mocnych związków, które powodowałyby wzrost jednego czy drugiego biznesu przy działaniu obok siebie - mówi dyrektor handlowy Stokrotki.


  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7156

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.