Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 16 proc. w 8 miesięcy

Autor: dlahandlu.pl 7 września 2015 09:54

W okresie styczeń – sierpień przychody spółki CDRL osiągnięte w polskich sklepach wyniosły 78,97 mln zł i były o 16 proc. wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku. W samym sierpniu zanotowano niewielki spadek, który był efektem czynników pogodowych, negatywnie wpływających na sprzedaż całej branży odzieżowej.

W sierpniu, właściciel marki Coccodrillo, zanotował w polskich sklepach 11,89 mln zł przychodów, czyli o 4 proc. mniej niż przed rokiem. Przychody ze sprzedaży spółki w kanale e-commerce w Polsce wyniosły 0,68 mln zł i były o 18 proc. niższe niż w zeszłym roku.

Narastająco, od początku roku do sierpnia, przychody ze sprzedaży internetowej wyniosły 3,85 mln zł, co oznacza wzrost o 7 proc. rok do roku.
W I połowie tego roku skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o 15,5% do 82,82 mln zł (ten wynik obejmuje też sprzedaż zagraniczną). Zysk z działalności operacyjnej wzrósł w tym okresie o 12,08% do 9,40 mln zł, a zysk netto o 3,9% do 6,31 mln zł.
W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody CDRL (uwzględniające wszystkie kanały sprzedaży i rynki na których działa spółka) wzrosły o 6% do 158,43 mln zł. Zysk netto wyniósł 11,39 mln zł i był o 4,8% wyższy niż zakładano w prognozie finansowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8959

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.