PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Przychody Grupy Carrefour wzrosły o 1,3 proc. W Europie spadek o 4,5 proc.

www.portalspozywczy.pl 18 lipca 2013 11:59

Przychody Grupy Carrefour wzrosły o 1,3 proc. W Europie spadek o 4,5 proc.

Przychody Grupy Carrefour na świecie w drugim kwartale 2013 roku wzrosły o 1,3 proc. do 20,46 mld euro, a wzrost sprzedaży w ujęciu LfL wyniósł 0,2 proc. Przychody w Europie spadły o 4,5 proc. do 5,2 mld euro.

Sprzedaż w Europie nadal była słaba, na co wpływ miała słaba konsumpcja, szczególnie w Europie Południowej. Poprawiła się sytuacja w Ameryce Łacińskiej i w Azji.

Przychody w Europie spadły o 4,5 proc. do 5,2 mld euro, zaś w sprzedaż LfL spadła o 4,3 proc.

Przychody w Ameryce Łacińskiej wzrosły o 11,7 proc. do 3,9 mld euro, a sprzedaż LfL wzrosła o 8,5 proc., a w Azji przychody wzrosły o 4,2 proc. do 1,69 mld euro (przychody LfL spadły o 0,1 proc.)

W drugim kwartale Carrefour na świecie otworzył lub kupił łącznie 178 marketów, zaś cała sieć zwiększyła się netto (licząc otwarcia i zamknięcia ) o 66 placówek do 10.102 marketów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,80

  • Śr

    1,30

  • Min

    1,06

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8032

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.