PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Przychody spółki CDRL generowane w polskich sklepach wzrosły o 25 proc.

Autor: pr 7 sierpnia 2015 10:08

W lipcu przychody spółki CDRL generowane w polskich sklepach wzrosły o 25 proc. rok do roku. Przychody ze sprzedaży internetowej, właściciela marki Coccodrillo, wzrosły o 108 proc.

Tylko w  lipcu, polskie sklepy z sieci Coccodrillo, sprzedały towary za 10,48 mln zł, co oznacza wzrost o 25 proc. w skali roku. Od początku roku, przychody w tym segmencie wzrosły o 21 proc. i wyniosły 67,07 mln zł.

W przypadku sprzedaży internetowej widać już efekt wdrożenia nowej wersji sklepu internetowego coccodrillo.eu. W lipcu wartość sprzedaży w kanale e-commerce w Polsce wyniosła 0,54 mln zł i była o 108 proc. wyższa od zanotowanej przed rokiem. Od początku roku, CDRL zanotowało w tym kanale 3,18 mln zł przychodów ze sprzedaży, wobec 2,79 mln zł przed rokiem.

W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody CDRL (uwzględniające wszystkie kanały sprzedaży i rynki na których działa spółka) wzrosły o 6 proc. do 158,43 mln zł. Zysk netto wyniósł 11,39 mln zł.

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7137

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 617348

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.