Przychody Stokrotki za marzec wyższe o 27 proc., sieć powiększyła się o 5 sklepów

Autor: dlahandlu.pl 5 kwietnia 2016 14:12

Zarząd Emperia Holding S.A. poinformował, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. osiągnęła w marcu 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 209 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w marcu 2015 roku o ok. 27 proc. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-marzec wyniosły 571 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 26 proc.

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w marcu 2016 roku wyniósł około 9,6 proc., natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń-marzec 2016 roku wyniósł około 8,5 proc.

W marcu 2016 roku zostało otworzonych 5 sklepów: 2 supermarkety, 1 market oraz 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 2 tys. mkw: 1,1 tys. mkw w supermarketach, 0,2 tys. mkw. w marketach oraz 0,7 tys. mkw. w sklepach franczyzowych.

Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec marca 2016 roku wyniosła 340. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec marca 2016 roku wyniosła 164,8 tys. mkw. Oznacza to, że od końca 2015 roku sieci przybyło 13 placówek (327 na koniec 2015 roku).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,70

  • Śr

    1,22

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane