PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Rafał Brzoska chce zawrzeć sojusz z Uber na błyskawiczne dostawy z e-sklepów

Autor: wirtualnemedia.pl 14 maja 2015 10:18

Rafał Brzoska chce zawrzeć sojusz z Uber na błyskawiczne dostawy z e-sklepów

Rafał Brzoska, prezes grupy Integer.pl, do której należy InPost, ma koncepcję zbudowania wraz z firmą Uber łańcucha dostarczającego błyskawicznie towary do klientów sklepów internetowych. - Jeśli doszłoby do uruchomienia takiej usługi, to na początku z pewnością w Warszawie i Krakowie, gdzie Uber już funkcjonuje - przewiduje Rafał Brzoska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

Według nieoficjalnych informacji koncern Uber zajmujący się przewozami osób na całym świecie przymierza się do nowej usługi polegającej na szybkiej dostawie towarów zakupionych w sklepach internetowych. W założeniach kierowca, który wiezie pasażerów miałby jednocześnie dostarczać zakupione online produkty do odbiorców mieszkających w okolicy, do której zmierza.

Wśród ok. 400 sprzedawców korzystających z tego systemu miałyby się znaleźć takie marki jak Louis Vuitton i Hugo Boss, a towar miałby trafiać do klienta tego samego dnia, w którym dokonał on zakupu.

Po ukazaniu się informacji o nowych planach Ubera na facebookowym profilu Rafała Brzoski, prezesa grupy Integer.pl i twórcy koncepcji paczkomatów InPost, pojawił się wpis, w którym rozważa on pomysł uruchomienia nowego biznesu do spółki z Uberem. Wirtualnemedia.pl zapytały o szczegóły i szanse takiego projektu.

- Uber zobaczył ten sam potencjał co ja i wspólnie chcemy rozwinąć koncepcję szybkich dostaw towarów do klientów - ujawnił Rafał Brzoska. - Jeśli już doszłoby do uruchomienia takiej usługi, to na początku z pewnością w Warszawie i Krakowie, gdzie Uber już funkcjonuje. Ale nie wykluczam także innych lokalizacji, na przykład Londynu czy Paryża. Właściwie można zadać pytanie, kto miałby skuteczniej wprowadzić na rynek platformę szybkich dostaw jeśli nie dwóch liderów w swoich segmentach - mam na myśli Ubera i InPost. Nietrudno wyobrazić sobie system, który w ciągu kilkudziesięciu minut mógłby dostarczyć konkretny towar bezpośrednio do klienta, lub do wskazanego przez niego paczkomatu InPostu.

Oceniając wspomniane doniesienia o planach Ubera związanych z realizowaniem dostaw towarów dla sprzedawców internetowych Brzoska nie ukrywa swojego entuzjazmu dla takiego rozwiązania.

- Wracając do samej kurierskiej koncepcji Ubera realizowanej już teraz w innych miejscach na świecie sądzę, że jest to strzał w dziesiątkę i celna odpowiedź na potrzeby klientów - podkreślił prezes Integer.pl. - Jestem przekonany, że wielu z nich zareaguje więcej niż pozytywnie na możliwość otrzymania po kilkudziesięciu minutach czy nawet kilku godzinach zakupionego online towaru. Pozytywnym przykładem takiego rozwiązania może być pilotażowy program 60-minutowych dostaw wprowadzony przez Amazon na Manhattanie. Okazało się, że na tym obszarze zamówienia w Amazonie wzrosły ośmiokrotnie. W tym wypadku liczby w zupełności zastępują wszelki komentarz - podsumował Brzoska.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • wizjoner 2015-05-14 22:52:03

    To bardzo fajne: mieć "koncepcję", a na razie to w Krakowie trzem kierowcom Ubera wlepili po 10 tys. kary...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,70

  • Śr

    4,74

  • Min

    2,94

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.