Rafał Brzoska tymczasowym prezesem InPostu

www.portalspozywczy.pl 28 września 2016 11:13

Zarząd spółki pod firmą InPost informuje, że rada nadzorcza 27 września 2016 r. podjęła uchwałę w sprawie odwołania członka zarządu, na mocy której to uchwały z dniem 27 września 2016 r. pan Krystian Szostak, pełniący dotychczas funkcję członka zarządu został odwołany ze składu zarządu spółki. Ponadto rada nadzorcza postanowiła delegować przewodniczącego rady nadzorczej - pana Rafała Brzoskę do czasowego wykonywania czynności prezesa zarządu.

Zarząd spółki informuje, iż w dniu 27 września 2016 r. pan Sebastian Anioł złożył z dniem 27 września 2016 r. rezygnację z pełnienia funkcji prezesa zarządu Emitenta , pozostając jednocześnie w składzie zarządu spółki. W związku z tym 27 września 2016 r. rada nadzorcza postanowiła zmienić funkcję pełnioną przez pana Sebastiana Anioła powierzając panu Sebastianowi Aniołowi z dotychczasowej funkcji prezesa zarządu funkcję wiceprezesa zarządu.

Mając na uwadze powyższe zmiany, aktualny skład zarządu Emitenta przedstawia się następująco: Rafał Brzoska - prezes zarządu, czasowo delegowany do wykonywania czynności przez radę nadzorczą i Sebastian Anioł - wiceprezes zarządu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,36

  • Śr

    3,82

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.