Raport: Lipton i Saga liderami na rynku herbat w Polsce

www.portalspozywczy.pl 13 kwietnia 2017 13:06

Z danych Euromonitor wynika, że pod względem wartości sprzedaży w 2016 roku liderem rynku herbaty w Polsce jest Unilevel Group, właściciel takich marek jak: Lipton i Saga.

W podsumowaniu ubiegłorocznym przygotowanym przez analityków Euromonitor, Unilever Group z wynikiem 30,4 % zdecydowanie wyprzedziło pod względem sprzedaży konkurencję. Kolejne pozycje w zestawieniu zajęły odpowiednio: Herbapol Lublin S.A (13,1%), Tata Global Beverages Ltd. (7,2%), Mokate (4,6%) oraz Posti S.A (3,7%).

Unilever triumfowało także w zestawianiu najczęściej kupowanych marek. Dwie z nich, należące do spółki, w 2016 roku cieszyły się największą popularnością wśród konsumentów. Najbardziej Lipton (16,9%), który zajął pierwsze miejsce w tym zestawieniu. W gronie najczęściej kupowanych brandów znalazły się także: Saga (13,5%), Big – Active (6,7%), Herbapol (6,2%) oraz Tetley (3,8%).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    5,59

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane