Raport: Marki modowe muszą rozważyć model sprzedaży subskrybcyjnej

Autor: dlahandlu.pl 26 października 2017 13:55

Jeśli modowi detaliści chcą zwiększać sprzedaż i zyski, muszą poważnie rozważyć wdrożenie w handlu internetowym modelu sprzedaży subskrybcyjnej na wzrór programu Amazon Prime -  wynika z analizy firmy GlobalData.

Sieci odzieżowe i obuwnicze traca udziały w rynku handlu detalicznego online na rzecz takich firm jak Amazon, ASOS czy boohoo.com. Zdaniem ekspertów GlobalData, detaliści powinni zaproponować klientom programy podobne w swej konstrukcji do Amazon Prime - łączące model sprzedaży subskrybcyjnej z korzyściami natury ekonomicznej (program łączy się z oszczędnościami, m.in. niższymi kosztami dostawy). To zachęci klientów, aby częściej robili zakupy, a sprzedawców zmotywuje do ciągłego podążania za konsumentami.

Najnowszy raport firmy pokazuje, że 22,2 proc. e-klientów w Wielkiej Brytanii jest zapisanych do programów sprzedawców artykułów nieżywnościowych, a 29,0 proc.  - do programów Amazon Prime i Tesco, dzięki którym oszczędzają na kosztach dostawy. Zmniejszenie opłat za dostawę zamówienia jest istotnym czynnikiem w handlu internetowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,54

  • Śr

    4,18

  • Min

    3,63

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8124

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558649

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.