Raport: Marki modowe muszą rozważyć model sprzedaży subskrybcyjnej

Autor: dlahandlu.pl 26 października 2017 13:55

Jeśli modowi detaliści chcą zwiększać sprzedaż i zyski, muszą poważnie rozważyć wdrożenie w handlu internetowym modelu sprzedaży subskrybcyjnej na wzrór programu Amazon Prime -  wynika z analizy firmy GlobalData.

Sieci odzieżowe i obuwnicze traca udziały w rynku handlu detalicznego online na rzecz takich firm jak Amazon, ASOS czy boohoo.com. Zdaniem ekspertów GlobalData, detaliści powinni zaproponować klientom programy podobne w swej konstrukcji do Amazon Prime - łączące model sprzedaży subskrybcyjnej z korzyściami natury ekonomicznej (program łączy się z oszczędnościami, m.in. niższymi kosztami dostawy). To zachęci klientów, aby częściej robili zakupy, a sprzedawców zmotywuje do ciągłego podążania za konsumentami.

Najnowszy raport firmy pokazuje, że 22,2 proc. e-klientów w Wielkiej Brytanii jest zapisanych do programów sprzedawców artykułów nieżywnościowych, a 29,0 proc.  - do programów Amazon Prime i Tesco, dzięki którym oszczędzają na kosztach dostawy. Zmniejszenie opłat za dostawę zamówienia jest istotnym czynnikiem w handlu internetowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    2,89

  • Min

    2,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10985

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748244

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane