PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Raport: Najcenniejsza marka handlowa to Amazon

www.portalspozywczy.pl 24 maja 2014 17:52

McDonald's, Coca-Cola i Marlboro - oto trzy marki rolniczo-spożywcze, które znalazły się w tegorocznym zestawieniu Brandz Top 100 2014, czyli tegorocznej edycji rankingu najcenniejszych marek świata. Liderem został Google, któremu miejsce oddał Apple.

Marka Google warta jest 159 mld dolarów, co stanowi 40-proc. wzrost w porównaniu do poprzedniego roku. Brand Apple potaniał o 20 proc. i jego wartość wyniosła 149,9 mld dol.
Pierwszą trójkę zamknął koncern IBM (107,5 mld dol.). Kolejne miejsca w pierwszej dziesiątce należą do marek: Microsoft (90,2 mld dol.); McDonald's (85,7 mld dol.); Coca-Cola (80,7 mld dol.); Visa (79,2 mld dol.); AT&T (77,9 mld dol.); Marlboro (67,4 mld dol.); Amazon (64,3 mld dol.).
Pierwsza piątka w zestawieniu 20 najcenniejszych marek handlowych to: Amazon, WalMart, The Home Depot, Ikea, EBay. Co ciekawe, w rankingu znalazły się także m.in.: marka Tesco (miejsce 6.), Aldi (8.), Carrefour (12.), Lidl (19.), Asda (20.).
Według zestawienia, trzy najcenniejsze marki piwne to: Bud Light, Budweiser, Heineken.
Top 10 w kategorii fast-food to: McDonald's, Starbucks, Subway, KFC, Pizza Hut, Chipotle, Tim Hortons, Panera, Wendy's, Burger King.
Kategoria Soft drinks to marki: Coca-Cola, Diet Coke, Red Bull, Pepsi, Tropicana, Nespresso, Fanta, Sprite, Gatorade.
Badanie najdroższych marek zostało przeprowadzone przez Millward Brown.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    1,86

  • Min

    0,80

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8032

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.