Raport: Remont w sieci - jakich produktów szukamy

Autor: dlahandlu.pl 13 września 2016 15:00

Grupa Okazje przygotowała raport poświęcony najpopularniejszym trendom remontowym w lecie 2016 roku. Badając zainteresowanie poszczególnymi produktami z kategorii „Budowa i remont”, udało się wyznaczyć pięć głównych trendów: ekologia, wygoda, luksus, design oraz bezpieczeństwo.

Decydując się na remont mieszkania czy budowę domu, coraz więcej osób stawia na produkty przyjazne środowisku, czyli ekologiczne. Które ekologiczne rozwiązania z kategorii „Budowa i remont” cieszyły się największym zainteresowaniem internautów?
Najczęściej poszukiwane były kolektory słoneczne (43% przejść z serwisu Okazje.info na strony sklepów), zestawy solarne (37% przejść) oraz kanalizacja domowa (14% przejść). Rozwiązaniem, które możemy stosować nie tylko w domach, ale także w mieszkaniach są perlatory, które wygenerowały 6% przejść do sklepów.
W porównaniu do zeszłego roku zaobserwować można przede wszystkim ogromny wzrost zainteresowania zestawami solarnymi, których popularność wzrosła prawie 27-krotnie oraz kolektorami słonecznymi, przy których odnotowano ponad 7-krotny wzrost zainteresowania.

W naszych domach coraz więcej jest elektroniki, której zadaniem jest ułatwianie naszego codziennego życia. Udogodnienia takie jak: brama sterowana pilotem, rolety z napędem elektrycznym, czy nawet traktorki ogrodowe zamiast tradycyjnych kosiarek, to rozwiązania, pozwalające na znaczną oszczędność czasu.
Najpopularniejszymi produktami, które wpisując się w trend ogólnie określony jako „wygoda” są podgrzewacze (27% przejść), które zapewniają komfort korzystania z ciepłej wody o każdej porze dnia czy nocy. W tym roku dużym zainteresowaniem cieszyły się również klimatyzatory (26% przejść), wentylatory przenośne (11% przejść), traktorki ogrodowe (9% przejść), agregaty prądotwórcze (6% przejść), napędy (4% przejść) oraz piloty (4%) do bram.
Porównując poprzedni rok do obecnego, tendencję wzrostową, jeżeli chodzi o popularność produktów ułatwiających nam życie, odnotowano w przypadku moskitier (prawie 9-krotny wzrost), co może mieć związek z dużą ilością owadów tego lata. Ponad 4-krotnie wzrosło z kolei zainteresowanie klimatyzatorami oraz akcesoriami do sterowania roletami.

Wśród produktów uważanych za luksusowe najbardziej popularne okazały się być kominki (81% przejść), które w tym roku zdobyły ponad 4-krotnie większą popularność niż w roku 2015. Dużym zainteresowaniem cieszą się także kabiny prysznicowe z hydromasażem (18% przejść). Coraz częściej poszukujemy również saun, które w porównaniu do zeszłego roku zanotowały 5-krotny wzrost popularności.

Produkty designerskie, których najczęściej poszukujemy przeprowadzając remont to płytki (38% przejść) oraz drzwi wewnętrzne (17% przejść). Odnawiamy również podłogę, zakładając panele (12% przejść). Do łask wróciły także modne kiedyś tapety (13% przejść) oraz pojawił się ich nowy odpowiednik, czyli fototapety (4% przejść). Ściany ozdabiamy również za pomocą kamienia dekoracyjnego (10% przejść), naklejek (3% przejść) oraz szablonów malarskich (2%).
W porównaniu z zeszłym rokiem największy wzrost popularności zanotował kamień dekoracyjny (prawie 4-krotny wzrost). Ponad 3-krotnie wzrosło z kolei zainteresowani drzwiami wewnętrznymi.

Najbardziej popularne produkty pozwalające zwiększyć bezpieczeństwo naszego domu lub mieszkania to solidne drzwi zewnętrzne (63% przejść). Inwestujemy także w profesjonalne zamki do drzwi (22% przejść) oraz zasuwy (3% przejść). Wielu z nas chroni swoje wnętrza, instalując czujki alarmowe (12% przejść).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,30

  • Min

    0,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9392

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.