Raport: Średni czas kontaktu z reklamą w Polsce wzrósł z 17,4 sek. do 27,5 sek

Autor: dlahandlu.pl 7 listopada 2017 17:30

Z opublikowanego przez firmę Meetrics raportu wynika, że w trzecim kwartale znacznie wzrósł na polskim rynku średni czas kontaktu z reklamą (do 27,5 sekundy). Średnia widoczność reklam natomiast zmniejszyła się nieznacznie (do 55 proc.).

Średnia widoczność reklam video w Polsce wyniosła 47 proc. natomiast średni czas kontaktu z reklamą wideo wyniósł 15,1 sekundy.

- Reklama video jest bardziej angażująca i teoretycznie czas kontaktu z reklamą powinien być wyższy niż w przypadku displayu. Dzieje się inaczej i te dane powinny stanowić mały sygnał ostrzegawczy dla wszystkich uczestników rynku – przekonuje Maciej Szymczak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    2,89

  • Min

    2,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10487

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane