Reaktywacja kultowych kosmetyków WARS

Autor: pr 25 lipca 2014 09:19

Reaktywacja kultowych kosmetyków WARS

Grupa MIRACULUM inwestuje w markę WARS. Najpopularniejsze polskie kosmetyki dla mężczyzn przeszły metamorfozę logo oraz opakowań. Na rynku pojawi się także nowa linia WARS ZERO.

WARS to najstarsza polska marka kosmetyków dla mężczyzn, która powstała w 1972 roku. W skład linii wchodziły: woda kolońska, płyn przed goleniem i po goleniu, pianka do golenia oraz mydło w kostce. Papier do produkcji opakowań WARSA był importowany z Niemiec. Nowoczesny, jak na tamte lata, design szaty opracował popularny grafik Karol Śliwka, znany także jako twórca znaku graficznego Powszechnej Kasy Oszczędności, czy licznych opakowań czekolad Wedel.

Ubiegłoroczna sprzedaż produktów WARS osiągnęła 13,2 mln pln. MIRACULUM chcąc odświeżyć wizerunek WARSA oraz dotrzeć do młodszego odbiorcy zdecydował się na rebranding marki. Zmianie uległo logo oraz design opakowania. Niezmienne pozostają jedynie kształt butelki i korka, które przez lata stały się najbardziej charakterystycznymi elementami, zapisanymi w DNA marki. MIRACULUM zdecydowało się także na wycofanie dwóch najsłabiej rotujących linii WARS SPORT i WARS FRESH. Linię FRESH zastąpiono serią WARS SENSITIVE. Produkty tego typu mają ponad 40% udziału w rynku produktów do golenia.

MIRACULUM prognozuje, iż w 2014 roku sprzedaż produktów WARS osiągnie poziom 16 mln pln.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    0,98

  • Min

    0,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.