Rebranding Drogerii Natura będzie kosztował 20 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 22 marca 2012 09:30

W ciągu dwóch lat Drogerie Natura i Aster będą działały pod jednym szyldem. Na rebranding tj. wymianę szyldów i wystroju sklepów sieci firma wyda 20 mln zł.

Nowa strategia Drogerii Natura przewiduje remerchandising połączonych sieci, czyli uzupełnienie ich asortymentu o produkty dla dzieci oraz półkę chemiczną. Ta zmiana ma się dokonać do końca 2012 roku.

Firma chce też powiększyć powierzchnię rozwijanych drogerii do 200 mkw. z obecych ok. 130 mkw., kierując się trendami widocznymi na rynku.

Interchem, dystrybutor artykułów chemii gospodarczej, higienicznych oraz kosmetyków, kontrolowany przez fundusze z grupy Resource Partners przejął spółkę Polbita, właściciela i operatora sieci sklepów drogeryjnych Drogerie Natura, w listopadzie ubiegłego roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane