Red Bull największym reklamodawcą z branży napojów energetycznych

Autor: wirtualnemedia.pl 13 marca 2017 09:27

Producenci napojów energetycznych wydali w 2016 roku na reklamę w mediach tradycyjnych (poza internetem) 46,6 mln zł, czyli 11,1 proc. mniej niż w roku 2015 - wynika z raportu Kantar Media przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl.

Niemal 60 proc. wydatków reklamowych całej tej branży (27,8 mln zł) trafiło do telewizji. Było to jednak 14,6 proc. mniej niż rok wcześniej. Oprócz telewizji, także w pozostałych mediach producenci energetyków wydali mniej (poza radiem). W gazetach ich wydatki w skali roku spadły o 49,3 proc. (do 364,2 tys. zł), w magazynach o 17,6 proc. (do 564,7 tys. zł), na outdoorze – o 55,5 proc. (do 2,4 mln zł), a w kinach – o 14 proc. (do 7,3 mln zł).

Największym reklamodawcą wśród energetyków była, podobnie jak rok wcześniej, marka Red Bull. Mimo zredukowania wydatków o 3,9 proc. rok do roku utrzymała pozycje lidera z wydatkami w wysokości 21,8 mln zł.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    4,87

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane