Regiohurt.pl: Mobilność ważnym trendem w e-sprzedaży B2B

Autor: dlahandlu.pl 1 września 2016 12:42

Regiohurt.pl, analizuje jakie produkty sprzedają się na platformie, w zależności od regionu Polski.

Jak wynika z analizy RegioHurt.pl popyt na poszczególne produkty jest różny w zależności od regionu Polski. Duża popularność wakacji nad polskim morzem sprawiła, że właściciele pensjonatów i hoteli szukali masła, przygotowanego specjalnie pod HoReCa. Masło porcjowane zaliczyło również wzrost sprzedaży podczas Światowych Dni Młodzieży w Krakowie i związanego z tym wydarzeniem dużego zapotrzebowania na wiele produktów, w tym nabiałowych. Poznań i okolice to region w którym najwięcej sprzedaje się serów do pizzy. Najwięcej zamówień składanych jest na sery premium (mixy), podobny trend zaobserwowaliśmy również w rejonie Warszawy. Stolica i jej lokalne kawiarnie przodują w zakupach mleka do kawy. Wrocław i okolice kupują najczęściej jogurty 100g. Obserwujemy również duże zainteresowanie serem mozzarella. Południowa polska dominuje w zakupach śmietanek 34-36%. Klienci zaopatrują się też w znaczne ilości mleka w proszku w ilościach paletowych. Łódzkie, mazowieckie oraz lubelskie przodują w zakupach tłuszczów zwłaszcza w gramaturze 10-20 kg.

- Coraz częściej produkty przeglądane są za pomocą kanałów mobilnych. Liczba wizyt na naszej stronie przez urządzenia mobilne wynosi obecnie 30 %, a od początku działalności do czerwca 2016 wykorzystanie kanałów mobilnych wzrosło o prawie 40%. Użytkownicy korzystając z telefonu, przeglądają ofertę, czytają opisy produktów, sprawdzają możliwości dostawy, a dopiero później siadają do laptopa i składają zamówienie – mówi Jakub Włodek, jeden z założycieli i twórca w RegioHurt.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,33

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane