Regionalna kampania paluszków Lubella

Autor: pr 6 listopada 2017 15:36

Regionalna kampania paluszków Lubella fot. materiały prasowe

Najnowsza kampania outdoorowa paluszków marki Lubella ma – zarówno zasięgowo, jak i tematycznie – charakter regionalny. Marka zwraca uwagę na lokalne pochodzenie produktu – prosto z Lublina.

Kampania paluszków Lubella podkreśla, że znana i ceniona w całej Polsce marka pochodzi z Lublina. 16 billboardów w przestrzeni miasta oraz 100 ramek z komunikacją w autobusach miejskich zwraca uwagę na fakt, że marka jest dumna, z tego, skąd pochodzi i gdzie powstają produkty z jej oferty. Komunikacja prezentuje klasyczną przekąskę z oferty Lubelli – paluszki z solą.

Lubella w swojej kampanii przygotowała również działania do studentów – kluczowej grupy docelowej kategorii paluszków. W listopadzie w 20 akademikach w Lublinie zostanie przeprowadzona akcja samplingowa, w ramach której Lubella rozda studentom 6 000 paczek paluszków.

Lubella w swoim portfolio oferuje klasyczne, tradycyjne paluszki w trzech najpopularniejszych smakach: solonym, sezamowym i ser&cebulka. Ofertę Lubelli uzupełniają innowacyjne, jedyne takie na rynku paluszki Natures o unikalnym, zakręconym kształcie w dwóch wersjach smakowych: z solą morską oraz z czosnkiem i ziołami.

Agencja odpowiedzialna za kampanię to Youngers.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,19

  • Śr

    3,01

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10811

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane