Regionalna półka walczy o portfele klientów dyskontów

Autor: www.dlahandlu.pl 10 lutego 2017 12:29

Lidl właśnie wprowadził do oferty produkty marki „Ojcowa Wędzarnia”- wyroby polskiej rodzinnej firmy, pielęgnującej tradycje fachu masarskiego. W tym samym czasie w Biedronce promowane są tradycyjne wędliny: sądecki boczek, karczek i szynka swojska, wpisane na listę Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Ofertę dodatkowo wspiera kampania marketingowa: „Odkryj smaki tradycyjnych wędlin”.

Nowa oferta Lidla ze względu na regionalny charakter oferty, będzie dostępna głównie w sklepach w północno-wschodniej i centralnej części kraju.

- W ofercie znajdują się m.in. szynka Premium (29,90 zł/kg) – flagowy produkt producenta – 100 g produktu powstało ze 111 g mięsa wieprzowego czy kabanosy tradycyjne, bez konserwantów, z nutą wędzenia, kminku i pieprzu - 100 g tego produktu wyprodukowane jest ze 150 g mięsa wieprzowego. Dodatkowo w ofercie znajdą się pasztetowa wędzona (14,90 zł/kg) zachwycająca kremową gładkością czy kiełbasa krucha wędzona na kiju (24,90 zł/kg), której receptura sięga czasów przedwojennych - opisuje Lidl.

Natomiast lokalne wędliny ze specjalnej linii Tradycyjny smak pod marką Kraina Wędlin dostępne są we wszystkich sklepach sieci Biedronka. Wśród nich klienci znajdą: szynkę swojską sądecką tradycyjną, karczek sądecki tradycyjny oraz boczek sądecki tradycyjny. Wszystkie one zostały wpisane na listę MRiRW. Warunkiem znalezienia się na liście jest min. 25-letnia udokumentowana historia produkcji danego wyrobu.

- Produkty dostępne w Biedronce charakteryzuje wysoki poziom mięsności, wynoszący ponad 120 g mięsa na 100 g wędliny. W procesie ich produkcji wykorzystywany jest wyselekcjonowany surowiec, przyprawiony naturalnymi przyprawami, takimi jak: liść laurowy, czosnek, pieprz, ziele angielskie,  który po kilkudniowym peklowaniu podlega wędzeniu w tradycyjnych komorach wędzarniczych opalanych drewnem bukowym oraz parzeniu w temperaturze 80°C. Producentem wędlin z linii Tradycyjny smak są Zakłady Mięsne Szubryt - podaje Biedronka.

Ofercie towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Odkryj smaki tradycyjnych wędlin”. Jest ona realizowana za pomocą spotu TV oraz materiałów reklamowych w sklepach.     

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,90

  • Śr

    5,13

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9079

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.