Regionalna półka walczy o portfele klientów dyskontów

Autor: www.dlahandlu.pl 10 lutego 2017 12:29

Lidl właśnie wprowadził do oferty produkty marki „Ojcowa Wędzarnia”- wyroby polskiej rodzinnej firmy, pielęgnującej tradycje fachu masarskiego. W tym samym czasie w Biedronce promowane są tradycyjne wędliny: sądecki boczek, karczek i szynka swojska, wpisane na listę Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Ofertę dodatkowo wspiera kampania marketingowa: „Odkryj smaki tradycyjnych wędlin”.

Nowa oferta Lidla ze względu na regionalny charakter oferty, będzie dostępna głównie w sklepach w północno-wschodniej i centralnej części kraju.

- W ofercie znajdują się m.in. szynka Premium (29,90 zł/kg) – flagowy produkt producenta – 100 g produktu powstało ze 111 g mięsa wieprzowego czy kabanosy tradycyjne, bez konserwantów, z nutą wędzenia, kminku i pieprzu - 100 g tego produktu wyprodukowane jest ze 150 g mięsa wieprzowego. Dodatkowo w ofercie znajdą się pasztetowa wędzona (14,90 zł/kg) zachwycająca kremową gładkością czy kiełbasa krucha wędzona na kiju (24,90 zł/kg), której receptura sięga czasów przedwojennych - opisuje Lidl.

Natomiast lokalne wędliny ze specjalnej linii Tradycyjny smak pod marką Kraina Wędlin dostępne są we wszystkich sklepach sieci Biedronka. Wśród nich klienci znajdą: szynkę swojską sądecką tradycyjną, karczek sądecki tradycyjny oraz boczek sądecki tradycyjny. Wszystkie one zostały wpisane na listę MRiRW. Warunkiem znalezienia się na liście jest min. 25-letnia udokumentowana historia produkcji danego wyrobu.

- Produkty dostępne w Biedronce charakteryzuje wysoki poziom mięsności, wynoszący ponad 120 g mięsa na 100 g wędliny. W procesie ich produkcji wykorzystywany jest wyselekcjonowany surowiec, przyprawiony naturalnymi przyprawami, takimi jak: liść laurowy, czosnek, pieprz, ziele angielskie,  który po kilkudniowym peklowaniu podlega wędzeniu w tradycyjnych komorach wędzarniczych opalanych drewnem bukowym oraz parzeniu w temperaturze 80°C. Producentem wędlin z linii Tradycyjny smak są Zakłady Mięsne Szubryt - podaje Biedronka.

Ofercie towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Odkryj smaki tradycyjnych wędlin”. Jest ona realizowana za pomocą spotu TV oraz materiałów reklamowych w sklepach.     

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    6,32

  • Min

    5,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane