Reklama Lidla liderem wyświetleń na YouTube w lutym

Autor: przegląd prasy 21 marca 2018 09:32

Reklama Lidla z udziałem Kingi Paruzel i Food Emperora była liderem w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w lutym 2018 roku.

W reklamie Kinga Paruzel przygotowuje ryż zapiekany z jabłkami i bezą w towarzystwie youtubera kulinarnego Food Emperora. Film został opublikowany 7 lutego br. na kanale Kuchnia Lidla w ramach serii "Kuchnia na dwa głosy" (jedna osoba gotuje, a druga doradza jej zza kamery) i został już wyświetlony prawie 567 tys. razy. 

Druga w zestawieniu była reklama "Nielimitowany internet domowy od T-Mobile" (kanał TMobilePL), a trzecia - kolejna "Kuchnia na dwa głosy", tym razem z udziałem youtubera DG i jego żony, youtuberki prowadzącej kanał StylizacjeTV.

Tuż za podium uplasowała się kolejna reklama opublikowana na kanale Kuchnia Lidla, z udziałem Karola Okrasy i Pawła Małeckiego. Piąte miejsce w zestawieniu zajmuje reklama opublikowana na kanale Studio Tymbark: "Muzyczny talent show z Magdą Berendą?", w której śpiewają youtuberzy.

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4258

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 704461

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane