Reklama piwa Gingers skierowana do kobiet

Autor: wirtualnemedia.pl 2 czerwca 2010 09:21

Reklama piwa Gingers skierowana do kobiet

W telewizji i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa piwa Gingers. Akcję pod hasłem „Smak wolnych chwil" przygotowała agencja reklamowa Eskadra.

Prowadzona od początku maja kampania reklamowa Gingers pokazuje żartobliwą grę w kalambury. Taki przekaz prezentuje najważniejsze walory tego piwa, podkreślając, że kojarzy się ono z radosnymi spotkaniami w gronie przyjaciół oraz powolnym delektowaniem się przyjemnością. Kampania pod hasłem „Smak wolnych chwil" - podobnie jak reklamowane w niej piwo Gingers - jest skierowana do kobiet.

Akcja obejmuje telewizję (30-sekundowy spot w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN) oraz sieci hipermarketów Auchan, Tesco i Leclerc (materiały POS i sampling). 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    4,89

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8820

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane