Reklama stała się wreszcie istotna dla firm z branży mięsnej

www.portalspozywczy.pl 17 marca 2016 14:07

W obliczu trudności w branży mięsnej wiele dużych firm stawia na kompleksowe strategie marketingowe. Potwierdza to dynamiczny wzrost wydatków na reklamę. W roku 2014 zakłady przetwórstwa mięsnego zwiększyły wydatki na reklamę niemal dwukrotnie (wzrost o 83 proc.). Poziom wydatków cały czas rośnie - wynika z raportu Melting Pot.

Dobrym przykładem marketingowego nastawienia producentów wędlin jest marka Henryk Kania, która w roku 2014 wydała na reklamę prawie trzykrotnie więcej niż rok wcześniej. Zdaniem autorów raportu kompleksowa strategia marki przynosi rezultaty. W samym II kwartale 2014 roku odnotowano przychody ze sprzedaży na poziomie 243,3 mln zł. Jest to wynik o 49 proc. wyższy niż w II kwartale 2013.

Portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    4,87

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane