Reklamowa ofensywa Biedronki

Autor: www.dlahandlu.pl 29 września 2014 10:13

We wrześniu sieć Biedronka zanotowała rekordowe wydatki na reklamę w TV. Według danych firmy Nielsen w okresie 15-21 września sieć przeznaczyła na ten cel aż 7 879 188 zł. Dla porównania Lidl wydał 5 018 250 zł.

Tydzień wcześniej Biedronka wydała na reklamy telewizyjne - 6 945 726 zł (Lidl - 4 488 640 zł), a na początku miesiąca - 7 991 204 zł (Lidl - 7 519 880 zł).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,70

  • Śr

    1,22

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane