Reklamy telewizyjne zdominowane przez telekomy i sieci handlowe

Autor: www.dlahandlu.pl 24 listopada 2016 09:32

Koniec listopada to okres, kiedy w telewizji zaczynają pojawiać się świąteczne reklamy. Marki będą sukcesywnie zwiększać swoje zaangażowanie w promocję. Według ostatnich danych firmy Nielsen za okres 14-20 listopada najwięcej na promocję w telewizji przeznaczyła marka Orange (13 378 980 zł). Na drugim miejscu znalazł się Lidl (10 776 710 zł).

Kolejne miejsca pod względem wydatków reklamowych zajmują: Play (10 346 598 zł), T-Mobile (9 128 537 zł), Tesco (7 311 783 zł), Plus (6 564 852 zł), Lego (5 161 793 zł), 7-Days (4 968 719 zł), Media Markt (4 797 327 zł) oraz Rossmann (4 462 276 zł).

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, według analizy domu mediowego Codemedia, wydatki sektora handel (bez e-commerce) na promocję tylko w pierwszych trzech kwartałach 2016 r. wyniosły ponad 710 mln zł, co stanowi 85 proc. wydatków całego sektora w całym 2015 r. W porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku jest to wzrost o 26 proc. Najwięcej inwestują reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety. Wśród nich niezmiennym liderem od trzech lat pozostaje Lidl, który sukcesywnie przeznacza coraz większe budżety na reklamę. W okresie od stycznia do września 2016 r. zainwestował o ponad 72 mln więcej niż jego konkurent – Biedronka.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10811

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane