Rekordowe święta w Sainsbury's

Autor: dlahandlu.pl 12 stycznia 2017 10:23

Całkowita sprzedaż detaliczna sieci Sainsbury's w okresie 15-tu tygodni zakończonym 7 stycznia 2017 roku wzrosła o 0,8 proc. (z wyłączeniem paliwa), a sprzedaż like-for-like była wyższa o 0,1 proc. Całkowita sprzedaż platformy Argos, należącej do Sainsbury's wzrosła o 4,1 proc., a sprzedaż like-for-like wzrosła o 4,0 proc.

Jak podaje sieć, w okresie świątecznym padł rekord sprzedaży. W sklepach Sainsbury's  klienci dokonali ponad 30 mln transakcji, a sprzedaż Grupy przekroczyła w tym okresie miliard funtów.  

Kanały spożywcze online i convenience zanotowały dobre wyniki, osiągając odpowiednio  ponad 9 i 6 proc. wzrostu sprzedaży, a na platformie Argos odnotowano rekordowe poziomy uczestnictwa online. Sprzedaż internetowa to 18 proc. całkowitej sprzedaży kwartalnej Grupy.

Jak podaje sieć, rynek jest nadal bardzo konkurencyjny, a detaliści nadal obawiają się osłabienia funta. Sainsbury's jest jednak na to przygotowany i konsekwentnie realizuje swoją strategię.

Przeczytaj też: Święta nie pomogły zarobić Tesco w Europie, sieć wspomina o konkurencji w Polsce

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,29

  • Śr

    5,97

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane