Rekordowe święta w Sainsbury's

Autor: dlahandlu.pl 12 stycznia 2017 10:23

Całkowita sprzedaż detaliczna sieci Sainsbury's w okresie 15-tu tygodni zakończonym 7 stycznia 2017 roku wzrosła o 0,8 proc. (z wyłączeniem paliwa), a sprzedaż like-for-like była wyższa o 0,1 proc. Całkowita sprzedaż platformy Argos, należącej do Sainsbury's wzrosła o 4,1 proc., a sprzedaż like-for-like wzrosła o 4,0 proc.

Jak podaje sieć, w okresie świątecznym padł rekord sprzedaży. W sklepach Sainsbury's  klienci dokonali ponad 30 mln transakcji, a sprzedaż Grupy przekroczyła w tym okresie miliard funtów.  

Kanały spożywcze online i convenience zanotowały dobre wyniki, osiągając odpowiednio  ponad 9 i 6 proc. wzrostu sprzedaży, a na platformie Argos odnotowano rekordowe poziomy uczestnictwa online. Sprzedaż internetowa to 18 proc. całkowitej sprzedaży kwartalnej Grupy.

Jak podaje sieć, rynek jest nadal bardzo konkurencyjny, a detaliści nadal obawiają się osłabienia funta. Sainsbury's jest jednak na to przygotowany i konsekwentnie realizuje swoją strategię.

Przeczytaj też: Święta nie pomogły zarobić Tesco w Europie, sieć wspomina o konkurencji w Polsce

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.