PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Rekordowe wydatki sieci na przedświąteczne reklamy telewizyjne

Autor: www.dlahandlu.pl 2 stycznia 2014 10:40

Według danych firmy Nielsen za okres 16-22 grudnia na reklamę żywności w TV wydano łącznie 59 338 417 zł. Wśród największych reklamodawców znalazły się trzy sieci handlowe: Lidl (5 023 285 zł), Tesco (4 942 461 zł) oraz Media Expert (8 998 090 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Sieć Lidl pojawia się prawie w każdym zestawieniu - za okres 18-24 listopada sieć na swoją świąteczną reklamę przeznaczyła aż 7,2 mln zł. Tydzień później było to 8,8 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2014-01-02 14:16:16

    Rozumiem ,dlaczego wszystko tak podrożało w Lidlu i Tesco. Media Markt tylko dla idiotów mnie nie interesuje. Gdy widze reklamę w telewizji omijam te wielkopowierzchniowe sklepy za wyjątkiem niektórych artykułów , których ceny akceptuję . Nie zamierzam placić za reklamy kupując produkty. Najlepszą reklamą jest stała cena kilku ważnych (podstawowych) produktów . Nie decyduję się na kupno mięsa w Tesco nawet po promocji, jeśli wcześniej była cena dużo wyższa. Uwazam ,że nie sprzedaane mięso, które zalega w hipermarkecie trzeba próbować sprzedać po obniżonej cenie. A tak w ogóle , Tesco stalo się bardzo drogie.Omijam z daleka.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,96

  • Min

    2,33

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7137

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 617348

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.