Restauracja typu pop-up promowała markę Deluxe Lidla

Autor: retailanalysis.igd.com, dlahandlu.pl 30 listopada 2016 10:36

Lidl otworzył w Hiszpanii swoją pierwszą restaurację typu pop-up. Lokal serwował potrawy na bazie produktów marki Deluxe.

Restauracja otwarta od 25 do 28 listopada znajdowała się przy kinie Capitol w centrum Madrytu. Menu na bazie produktów marki Deluxe stworzył kucharz Sergi Arola.

Sergi Arola to sławny hiszpański kucharz, który bierze udział w kampaniach reklamowych Lidla i wielu programach telewizyjnych. Jego autorska restauracja otrzymała dwie gwiazdki Michelin.

Celem Lidla było zaproponowanie konsumentom prostych, ale innowacyjnych dań, których odtworzenie w domu nie będzie sprawiało problemu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane