Robert Krzak na Food Show 2017: Stawiamy na zmiany asortymentowe świeżej żywności (wideo)

www.portalspozywczy.pl 21 marca 2017 17:26

W 2017 roku sieć Piotr i Paweł stawia na zmiany asortymentowe w odniesieniu do świeżej żywności, polepszanie jakości i konkurencyjność cenową – mówił serwisowi portalspozywczy.pl Robert Krzak, prezes Forum Polskiego Handlu oraz Członek Rad Nadzorczych w sieci Piotr i Paweł podczas Food Show 2017 w Katowicach, które odbyło się w dniach 16-18 marca.

Jakie wyzwania rynkowe stoją przed siecią Piotr i Paweł w 2017 roku?

Myślę, że rok 2017 będzie rokiem jeszcze bardziej zwiększającej się konkurencji rynkowej i próbie zdobywania udziałów rynkowych. Widzimy, że niektórzy gracze schodzą z pola walki, tak jak w zeszłym roku firma Markpol czy firma Alma. Dla nas pojawia się swego rodzaju szansa – po prawie zakończeniu działalności Almy dotychczas przejęliśmy cztery sklepy Almy. Przeprowadzimy w nich rebranding na supermarkety Piotra i Pawła. Każdy z nas wciąż szuka swojej inności rynkowej. My stawiamy na zmiany asortymentowe w odniesieniu do świeżej żywności, polepszanie jakości i konkurencyjność cenową.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane