Robert Krzak, Piotr i Paweł: Przewagą konkurencyjną jakość i produkty świeże

www.portalspozywczy.pl 19 lutego 2018 13:12

Robert Krzak, Piotr i Paweł: Przewagą konkurencyjną jakość i produkty świeże Robert Krzak, prezes Forum Polskiego Handlu oraz członek Rad Nadzorczych w sieci „Piotr i Paweł”. Fot. PTWP

Przewagą konkurencyjną – we wszystkich formatach sklepowych – jest wysoka jakość i duży udział w sprzedaży produktów świeżych oraz sposób prezentacji i wystrój sklepu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Robert Krzak, prezes Forum Polskiego Handlu oraz członek Rad Nadzorczych w sieci „Piotr i Paweł”.

Czy obecnie w Polsce jest dobry czas na format supermarketów i jakie elementy decydują o jego przewadze konkurencyjnej? - Myślę, że w Polsce jest podobnie jak na rynku niemieckim, który jest rynkiem dyskontów, ale największymi graczami pod względem obrotu są operatorzy supermarketów. Na obecnym etapie rozwoju polskiego rynku dyskonty spełniają swoją rolę. Ale nasze społeczeństwo bogaci się i w związku z tym chce mieć większy wybór i w inny sposób chce kupować – co widać po dyskontach, które poprawiają standard kupowania i poprawiają ofertę asortymentową - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Robert Krzak, prezes Forum Polskiego Handlu oraz członek Rad Nadzorczych w sieci „Piotr i Paweł”.

- Jaki będzie udział w całym rynku FMCG supermarketów – nie wiem, ale dyskonty pewnie będą największym kanałem w Polsce. Ciągle stawiam znak zapytania przed hipermarketami – myślę, że ich droga przez mękę nie jest skończona, mimo wielu prób zapobiegania temu. Będą rosły i dyskonty i supermarkety – ale w samych supermarketach też musi nastąpić konsolidacja, którą widać - dodaje.

Jego zdaniem przewagą konkurencyjną – we wszystkich formatach – jest wysoka jakość i duży udział w sprzedaży produktów świeżych – częściowo zza lady. Ponadto sposób prezentacji i wystrój sklepu.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • xyz 2018-02-20 12:16:21

    PP idzie drogą przetartą przez Bomi i Almę... Rozbudowa centrów logistycznych też im nie pomogła.

  • PK 2018-02-20 09:59:13

    A jeszcze dodam, że ten nowy program lojalnościowy ze zbieraniem punktów nie jest żadną oszczędnością w stosunku do dotychczasowego - wystarczy umieć liczyć! Tak więc czarujecie klienta, ale czy to działa?

  • PK 2018-02-20 09:50:26

    W sklepach pod Waszym logo jest coraz mniejszy wybór - stwierdzam w perspektywie ok. 10 lat, bo przez tyle lat jestem regularnym klientem.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,65

  • Min

    2,70

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8959

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.