Robert Krzak, Piotr i Paweł: Przewagą konkurencyjną jakość i produkty świeże

www.portalspozywczy.pl 19 lutego 2018 13:12

Robert Krzak, Piotr i Paweł: Przewagą konkurencyjną jakość i produkty świeże Robert Krzak, prezes Forum Polskiego Handlu oraz członek Rad Nadzorczych w sieci „Piotr i Paweł”. Fot. PTWP

Przewagą konkurencyjną – we wszystkich formatach sklepowych – jest wysoka jakość i duży udział w sprzedaży produktów świeżych oraz sposób prezentacji i wystrój sklepu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Robert Krzak, prezes Forum Polskiego Handlu oraz członek Rad Nadzorczych w sieci „Piotr i Paweł”.

Czy obecnie w Polsce jest dobry czas na format supermarketów i jakie elementy decydują o jego przewadze konkurencyjnej? - Myślę, że w Polsce jest podobnie jak na rynku niemieckim, który jest rynkiem dyskontów, ale największymi graczami pod względem obrotu są operatorzy supermarketów. Na obecnym etapie rozwoju polskiego rynku dyskonty spełniają swoją rolę. Ale nasze społeczeństwo bogaci się i w związku z tym chce mieć większy wybór i w inny sposób chce kupować – co widać po dyskontach, które poprawiają standard kupowania i poprawiają ofertę asortymentową - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Robert Krzak, prezes Forum Polskiego Handlu oraz członek Rad Nadzorczych w sieci „Piotr i Paweł”.

- Jaki będzie udział w całym rynku FMCG supermarketów – nie wiem, ale dyskonty pewnie będą największym kanałem w Polsce. Ciągle stawiam znak zapytania przed hipermarketami – myślę, że ich droga przez mękę nie jest skończona, mimo wielu prób zapobiegania temu. Będą rosły i dyskonty i supermarkety – ale w samych supermarketach też musi nastąpić konsolidacja, którą widać - dodaje.

Jego zdaniem przewagą konkurencyjną – we wszystkich formatach – jest wysoka jakość i duży udział w sprzedaży produktów świeżych – częściowo zza lady. Ponadto sposób prezentacji i wystrój sklepu.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • xyz 2018-02-20 12:16:21

    PP idzie drogą przetartą przez Bomi i Almę... Rozbudowa centrów logistycznych też im nie pomogła.

  • PK 2018-02-20 09:59:13

    A jeszcze dodam, że ten nowy program lojalnościowy ze zbieraniem punktów nie jest żadną oszczędnością w stosunku do dotychczasowego - wystarczy umieć liczyć! Tak więc czarujecie klienta, ale czy to działa?

  • PK 2018-02-20 09:50:26

    W sklepach pod Waszym logo jest coraz mniejszy wybór - stwierdzam w perspektywie ok. 10 lat, bo przez tyle lat jestem regularnym klientem.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,99

  • Śr

    7,24

  • Min

    3,58

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4258

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 704461

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane