Rosną przychody Zalando

Autor: dlahandlu.pl 13 listopada 2015 12:08


Przychody platformy Zalando w III kwartale br. osiągnęły poziom 713,1 mln euro, co oznacza wzrost o 42,2 proc. rok do roku. Jednocześnie w okresie trzech ostatnich kwartałów przychody zamknęły się kwotą 2,1 mld euro - o 34,9 proc. wyższą niż w analogicznym okresie ub.r.

- Na nasz przyspieszony wzrost wpływa bardzo dynamiczna metryka klientów, z czego jasno wynika, że dokonujemy właściwych inwestycji – podkreśla  P. Rubin Ritter, jeden z dyrektorów generalnych Zalando. - Jesteśmy przekonani, że możemy zapewnić unikalne połączenie szybkiego wzrostu z wyraźną rentownością przez cały rok, co jest także dobrym prognostykiem na przyszłość.

Stałe pozyskiwanie usług technicznych oraz powiązane inicjatywy dotyczące platformy, obok
rozwoju sieci logistycznej, będą wspierać wzrostowy kurs Zalando. Wstępne prace przy nowym
centrum logistycznym w Lahr oraz pełna rozbudowa obiektu w Mönchengladbach już ruszyły
i są realizowane zgodnie z planem.

Liczba aktywnych klientów ponownie wzrosła, osiągając poziom 17,2 mln osób (III kw. 2014: 14,1 mln osób) w trzecim kwartale, czyli zwiększyła się o dodatkowe 800 000 aktywnych klientów w porównaniu z drugim kwartałem 2015 r. Serwis Zalando odnotował 394 mln wizyt w trzecim kwartale 2015 r. (III kw. 2014: 322 milionów wizyt), przy czym 58,8% odwiedzin odbyło się za pośrednictwem urządzeń mobilnych (III kw. 2014: 43,3%). Aplikację Zalando pobrano ok. 14 mln razy do końca trzeciego kwartału 2015 r. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,67

  • Min

    2,57

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.