Rośnie sprzedaż w fast-foodach

Autor: Parkiet 28 grudnia 2010 09:00

Wartość polskiego rynku gastronomicznego skurczy się o co najmniej 2 proc. w stosunku do 2009 r., kiedy to wyniosła 18,5 mld zł. Mimo kryzysu sieci fast foodów i tanie restauracje zwiększają sprzedaż. Eksperci twierdzą, że podobnie będzie również w przyszłym roku - podaje Parkiet.

Giełdowy AmRest, prowadzący m.in. lokale KFC i Pizza Hut, który ma łącznie 446 punktów, z tego 196 w Polsce, planuje powiększyć sieci o około 100 nowych placówek w 2011 r.

Jak informuje Parkiet AmRest planuje najwięcej punktów otworzyć w Polsce i Czechach. Na przyszłoroczne inwestycje spółka zamierza wydać co najmniej 300 mln zł.

Sfinks zamierza repozycjonować sieć Chłopskie Jadło w kierunku casual dining czyli tańszych restauracji na każdą okazję. Na początku przyszłego roku ma ruszyć pierwszy lokal Sfinksa typu express. Sieć pizzerii Da Grasso również uruchamia lokale typu express. W 2011 r. firma planuje około 30 nowych otwarć.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,96

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane