Rossmann dogania reklamowo Lidla. Sieci wydały na promocję łącznie 8,5 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 24 lipca 2017 12:17

Według danych firmy Nielsen za drugi tydzień lipca sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 4 883 813 zł i znalazła się na 4. pozycji (po Play, Plus i Orange) wśród brandów z największymi wydatkami reklamowymi. Zaraz za nią jest Rossmann z wydatkami rzędu 3 683 860 zł. 


Biedronka wydała w tym czasie 3 149 870 zł i znalazła się na miejscu 6. 

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, że tydzień wcześniej wydatki reklamowe Lidla wyniosły 4 858 041 zł. 

W ciągu czterech pełnych tygodni czerwca sieć Lidl wydała w reklamę w telewizji aż 28 463 507 zł.

Rossmann nie pojawia się często w zestawieniu. Sieć w maju br. ruszyła z kampanią reklamową, której bohaterkami są Anita Sokołowska, Małgorzata Socha, Joanna Liszowska i Magdalena Stużyńska - aktorki grające główne role w serialu „Przyjaciółki” w Polsacie.

Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,74

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane