Rossmann dogania reklamowo Lidla. Sieci wydały na promocję łącznie 8,5 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 24 lipca 2017 12:17

Według danych firmy Nielsen za drugi tydzień lipca sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 4 883 813 zł i znalazła się na 4. pozycji (po Play, Plus i Orange) wśród brandów z największymi wydatkami reklamowymi. Zaraz za nią jest Rossmann z wydatkami rzędu 3 683 860 zł. 


Biedronka wydała w tym czasie 3 149 870 zł i znalazła się na miejscu 6. 

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, że tydzień wcześniej wydatki reklamowe Lidla wyniosły 4 858 041 zł. 

W ciągu czterech pełnych tygodni czerwca sieć Lidl wydała w reklamę w telewizji aż 28 463 507 zł.

Rossmann nie pojawia się często w zestawieniu. Sieć w maju br. ruszyła z kampanią reklamową, której bohaterkami są Anita Sokołowska, Małgorzata Socha, Joanna Liszowska i Magdalena Stużyńska - aktorki grające główne role w serialu „Przyjaciółki” w Polsacie.

Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,81

  • Min

    1,12

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.