Rossmann stawia na komunikację w mediach społecznościowych

Autor: wirtualnemedia.pl 29 kwietnia 2016 11:45

Sieć drogerii Rossmann prowadzi nową kampanię reklamową „Rozważna czy odważna”, w której występują youtuberki, m.in. Red Lipstick Monster. Marketer stawia też na komunikację w social media, uruchomił nowy fanpage facebookowy - podają Wirtualnemedia.pl.

Wiosenno-letnia kampania sieci Rossmann oparta jest na wielu kanałach komunikacji. - Jako lider rynku makijażowego w Polsce chcemy jako pierwsi mówić naszym klientkom o trendach w make-upie oraz inspirować najmodniejszymi makijażami przez cały sezon wiosna-lato - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl cel kampanii Agata Nowakowska, rzecznik prasowy Rossmanna.

W komunikacji wykorzystano również zdjęcia laureatek konkursu „Twój wiosenny look”, którego finał odbył się w marcu. 

Przeczytaj także:

Za kampanię odpowiedzialny jest Rossmann przy wsparciu agencji DDB&Tribal oraz Blueway.

Rossmann uruchomił też nowy fanpage na Facebooku. 

Więcej na Wirtualnemedia.pl


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,99

  • Min

    3,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201