Rossmann szykuje nową koncepcję sklepów dla prestiżowych lokalizacji

Autor: www.dlahandlu.pl 4 kwietnia 2017 12:29

Rossmann szykuje nową koncepcję sklepów dla prestiżowych lokalizacji fot. Rossmann

Sieć Rossmann ogłosiła konkurs architektoniczny dla studentów architektury na zaprojektowanie nowego standardu wykonania sklepów.

- Myśleliście kiedyś o tym, żeby zaprojektować nowy standard wykonania sklepów największej sieci drogeryjnej w Polsce? Jesteście kreatywni? Studiujecie architekturę na Politechnice Łódzkiej? Rossmann rozpoczyna konkurs, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody finansowe. Co będziecie musieli zrobić? Wasze zadanie to opracowanie koncepcji wykończenia wnętrz placówek Rossmann biorąc pod uwagę najbardziej prestiżowe lokalizacje. Do wykonania będzie prezentacja multimedialna, plansza wystawowa, a także opis idei danego rozwiązania - czytamy w konkursie sieci.

Komisja konkursowa wyłoni najlepszą pod względem architektonicznym, wizualnym i użytkowym koncepcję wykończenia wnętrza sklepu. Przygotowane są nagrody finansowe. Zwycięzca otrzyma 10 tys. zł. Osoba, która zajmie 2. miejsce - 7 tys. zł, a za 3. miejsce przewidziano nagrodę w wysokości 5 tys. zł.

Do konkursu sieć zaprosiła osoby aktualnie studiujące na wszystkich kierunkach architektonicznych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.

Konkurs rozpoczyna się 10.04.2017 r. Szczegółowe wytyczne koncepcji projektowej to:

- Prestiżowa lokalizacja;
- Sala sprzedaży o powierzchni ok. 420 m2;
- Min. 180 metrów bieżących regałów;
- Minimalna wysokość użytkowa +3,30 m;
- Jednolite oświetlenie sklepu;
- Bezinwazyjny dostęp do instalacji znajdujących się w przestrzeni międzysufitowej;
- Ilość klientów odwiedzająca sklep w ciągu dnia 2.000 osób;
- Dostawa towaru głównym wejściem do sklepu za pośrednictwem skrzynek na wózkach (ciężar 600 kg);
- Ochrona, ustawionych w nasłonecznionych witrynach produktów wrażliwych na  promieniowanie słoneczne;
- Różne grupy asortymentowe produktów  (pielęgnacja, makijaż, perfumy, biżuteria, dermokosmetyki, parafarmaceutyki, art. spożywcze; art. dla dzieci, art. łazienkowe, czystość i zmywanie, gospodarstwo domowe, art. papierowe);
- Nienaruszalność logotypu ROSSMANN;
- Elementy promocyjne produktów;
- Elementy identyfikacji wizualnej.

Od 1993 r., kiedy ruszył pierwszy sklep Rossmann w Polsce, sieć zainwestowała w naszym kraju 1 550 000 000 zł. Firma zatrudnia 15,5 tys. pracowników i posiada 28,4 proc. udziałów w rynku drogeryjnym. Oferta Rossmanna to 16 tys. produktów, w tym 5 tys. nowości rocznie. Do sieci należy 1150 placówek w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Dramat 2017-04-04 15:30:07

    myślałem że PIS im zabierze tą wszystko możność ,ale ni huj..a zastanawiam się kto im daje taką władzę.

  • wujek edek 2017-04-04 15:24:07

    Sieć zainwestowała w Polsce 1,5 mld zł, a teraz szuka frajerów, żeby na 10 tys(!) zł dostać coś, co za kilkanaście lat będzie warte grube miliony. Nie dajcie się nabrać. Głowę daje, że w regulaminie jest napisane, że autor zrzeka się praw autorskich i nie będzie sobie rościł takowych w przyszłości.

  • VON DO SIEBIE 2017-04-04 15:24:07

    To jest coś Niesamowitego jaką władzę i wszystko możność mają Niemcy w Polsce !!!! Nawet w Niemczech u siebie nie mają takiej swobody w Handlu jak u nas naprawdę.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,74

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane