Rosyjskie hipermarkety Auchan przejdą rebranding

Autor: dlahandlu.pl 29 czerwca 2017 08:52

Francuski detalista ogłosił, że zmienia w Rosji szyld Nasha Raduga (Our Rainbow) na Kashdy Den (Every Day), relacjonuje Lebensmittel Zeitung.

Sprzedawca twierdzi, że marka Every Day jest znana przez klientów sklepów i przyciąga więcej konsumentów. Obecnie marka jest testowana w jednym hipermarkecie w mieście Kovrov, a jeśli proces okaże się udany, wszystkie hipermarkety przejdą rebranding.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane