Różnorodność produktów pomidorowych w nowej kampanii marki Łowicz

Autor: pr 3 października 2016 14:23

Różnorodność produktów pomidorowych w nowej kampanii marki Łowicz Fot. mat.pras.

Ruszyła kampania marki Łowicz, która prezentuje nie tylko rozmaitość pomidorowych produktów w ofercie, ale także możliwości ich zastosowania.

Łowicz jest obecny we wszystkich segmentach kategorii produktów pomidorowych. W zależności od tego, po jaki produkt sięgniemy – pomidory bywają skoncentrowane, przetarte lub krojone. Z Łowiczem nie sposób się nudzić w kuchni – można z nim przygotować wszystkie ulubione dania na bazie pomidorów. Różnorodność produktów pomidorowych w kuchni prezentuje najnowsza kampania marki.

Kampania, oprócz najważniejszych stacji telewizyjnych, emitowana jest również na platformach VOD. Dodatkowe wsparcie stanowi także komunikacja w mediach społecznościowych.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    5,59

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane