Rozpoczęła się kampania reklamowa soków Hortex

Autor: pr 25 listopada 2011 10:50

Kampania jest ona kontynuacją rozpoczętej w ubiegłym roku komunikacji marki pt. "Poczuj smak pasji".

Opowiada o pasji tworzenia wyjątkowych smaków i o dzieleniu się nimi. Prezentuje SOKI JABŁKOWE, zainspirowane różnorodnością jabłek i ich smaków...

Filmy spaja postać bohatera, który w obecnej kampanii odkrywa kolejną sferę jego życia: internetowy blog, poprzez który dzieli się swoją pasją i wiedzą. Opowiada o inspiracji tworzenia i różnorodności soków jabłkowych - Jabłka... czerwone czy złote? Zafascynowani różnorodnością odmian, zawsze poszukujemy tych najlepszych, starannie dobieramy gatunki i kreujemy z nich nowe połączenia smaków. Które wybrać? Jedne uwodzą klasycznym smakiem, inne kuszą wyjątkową słodyczą i delikatnym złocistym miąższem.

Kampania obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne oraz kanały tematyczne. Przygotowanie spotu powierzono agencji Opus B, natomiast planowanie i zakup mediów domowi mediowemu MEC.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane