Rozpoczęła się kolejna edycja kampanii reklamującej napój Pepsi

Autor: wirtualnemedia.pl 9 lipca 2015 10:26

„Wyzwanie smaku” to polska adaptacja amerykańskiej kampanii Pepsi. Pod koniec czerwca zaczęła się kolejna odsłona kampanii - piszą wirtualnemedia.pl.

Obejmuje przede wszystkim cykl ponad 40 kilkudniowych eventów w największych miastach i kurortach nadmorskich. Podczas eventów można nie tylko wziąć udział w „ślepym teście” smaku Pepsi i Coca-Coli, lecz także na specjalnej arenie wykonać wyzwanie zaproponowane przez internautów biorących udział w konkursie na stronie Pepsi.pl.

Kampania obejmuje też reklamy w telewizji, internecie, na outdoorze oraz punktach sprzedaży (materiały POS).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,24

  • Śr

    2,54

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane