Rozwój w regionie Europy Środkowo-Wschodniej strategią Wojasa

Autor: Retailnet 13 września 2017 21:08

W pierwszym półroczu 2017 rok spółki Wojas otworzyła 5 nowych salonów w regionie Europy Środkowo Wschodniej. Tym samym na koniec czerwca działały pod szyldem Wojas 184 sklepy własne oraz 2 franczyzowe (Rosja – Kaliningrad i Węgry – Debreczyn) – informuje Retailnet.

W tym okresie zostały otwarte dwa nowe salony w Polsce: w Centrum Handlowym Auchan w Gdańsku oraz w Starym Browarze w Poznaniu. W Czechach ruszył jeden salon zlokalizowany w Aupark Hradec Králové, a.s. oraz dwa nowe salony w Rumunii. Ponadto zamknięto dwa salony w Polsce: C.H. Rondo Bydgoszcz oraz Galeria Wileńska w Warszawie.

Spółka Wojas rozwija detaliczną sieć sprzedaży za granicą uznając to za strategiczny cel długookresowy. Efektem tego jest wejście pod koniec 2016 r. do Rumunii, a w 2017 r. otwarto w tym kraju dodatkowe dwa sklepy.

Strategia rozwoju Grupy Wojas zakłada rozwój istniejącej sieci sklepów firmowych z obuwiem marki Wojas zarządzanych przez spółki Wojas S.A., Wojas Slovakia s.r.o., Wojas Czech s.r.o. , Wojas Bel sp. z o.o. oraz Wojas SRL. Podmioty te w sposób ciągły poszukują lokalizacji, w których można otworzyć nowe salony, które powiększą istniejącą sieć sprzedaży lub zastąpią sklepy, które są zamykane z powodu trwałej nierentowności. Z rozwojem sieci sprzedaży wiąże się ryzyko otwarcia sklepu w lokalizacji, która nie będzie spełniać oczekiwań odnośnie poziomu sprzedaży. Ryzyko to jest ograniczane poprzez analizę efektywności danej lokalizacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    4,64

  • Min

    3,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8143

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.