Rumuńska Nissa debiutuje na polskim rynku

Autor: dlahandlu.pl 21 czerwca 2017 17:51

Nissa, rumuńska marka modowa wejdzie na polski rynek latem tego roku. Jej pierwszy sklep o powierzchni 86 mkw. zostanie otwarty w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Colliers International reprezentował Nissa w negocjacjach umowy najmu.

Pierwsza kolekcja marki modowej Nissa została zaprezentowana w 2002 r. Odtąd firma dynamicznie się rozwija i obecnie posiada 16 sklepów w Rumunii. Zwiększyła też swoją obecność na światowych rynkach poprzez sieć dystrybutorów i agentów w wielu krajach Europy, a także na Bliskim Wschodzie. Od trzech lat zwiększa sprzedaż online o ponad 50 proc. rocznie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane