Rusza kampania reklamowa Teekanne

Autor: pr 13 listopada 2015 13:43

Rusza kampania reklamowa Teekanne Fot. Teekanne

16 listopada startuje  kampania reklamowa herbat TEEKANNE pod hasłem „TEEKANNE. Tak smakuje herbata. Od 1882 roku.” W kolejnych odsłonach promowane będą herbaty czarne, herbatki owocowe oraz herbaty zielone.  Spoty reklamowe będą emitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP), na kanałach tematycznych oraz VOD.

W tym sezonie widzowie obejrzą nowe spoty reklamowe, zrealizowane przez Filmhaus Wien Universa GmbH. Po raz kolejny marka w nieszablonowy sposób zachęca do konsumpcji znanych już herbat oraz tych, które debiutowały na rynku tej jesieni. - Tym razem postanowiliśmy zaskoczyć konsumentów i zaprosić wszystkich miłośników naszych produktów do herbacianego tańca „Teapot”- mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Specialist TEEKANNE. Autorem scenariusza spotu reklamowego jest Dirnberger de Felice Grüber, muzykę skomponował Van McCoy oraz Warner Chappel.

Choć czarna herbata jest wciąż polskim napojem narodowym, Polacy coraz chętniej sięgają po herbaty zielone i herbatki owocowe. - Właśnie dlatego wśród tegorocznych debiutów znalazły się propozycje dla koneserów intensywnego smaku zielonej herbaty i tych, którzy cenią sobie naturalną słodycz owocowych naparów. - tłumaczy Joanna Fijałkowska. - Poprzez realizowaną kampanię budujemy świadomość marki TEEKANNE, podążającej za preferencjami współczesnych konsumentów w oparciu o ponad 130-letnią tradycję produkcji najwyższej jakości herbat. — dodaje.

Od 12 października nowości z portfolio marki prezentowane są również w mediach społecznościowych. Realizowane są także działania z zakresu public relations. Nowe produkty widoczne są również w polskiej blogosferze. Na sobotę, 14 listopada zaplanowano premierę spotu promującego herbaty czarne na koncie TEEKANNE Polska na Facebooku.

Kampania potrwa do 14 lutego 2016 roku. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus. Natomiast za kampanię digital oraz działania public relations i komunikację w social mediach odpowiada Grupa 365NET.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,67

  • Min

    2,57

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.