Rusza kampania rekomendacji dla marki Lubella

Autor: pr 23 listopada 2016 12:30

Rusza kampania rekomendacji dla marki Lubella Fot. mat. pras.

Startująca właśnie, kampania marketingu rekomendacji dla nowych płatków zbożowych Lubelli, obejmuje współpracę z reprezentatywną grupą konsumentek, które przetestują produkt. Kampania realizowana jest pod hasłem: „Odkryj co może zboże”. Za przygotowanie oraz realizację projektu odpowiada agencja Streetcom Polska.

Każda z ambasadorek biorących udział w kampanii marketingu rekomendacji, otrzyma paczkę ambasadorską z nowymi płatkami zbożowymi Lubella, w czterech dostępnych wariantach. Każdy z nich ma inne, starannie dobrane dodatki, dzięki czemu odpowiada na różne potrzeby konsumentek. Zadaniem ekspertek będzie testowanie i rekomendowanie produktów oraz działania online budujące buzz wokół nowych płatków.

Przygotowany przez agencję mechanizm akcji oraz lifestylowa komunikacja mają na celu budowanie grupy promotorek płatków Lubella i trialu w grupie docelowej. Działania mają na celu pokazanie, że niezależnie od tego, czego szukamy w produktach zbożowych – Lubella przygotowała coś dla każdego. Cztery warianty nowych płatków to możliwość wyboru swojego ulubionego zboża w nowym, nieznanym dotąd wydaniu.

Dodatkowo ambasadorki będą mogły wziąć udział w akcji, polegającej na relacjach fotograficznych, inspirowanych hasłami: „Stawiam na lekkość”, „Stawiam na sylwetkę”, „Stawiam na przyjemność”, „Stawiam na chrupanie”. Będzie to unikalny kontent, prezentujący pozytywne doświadczenia z produktami marki Lubella. Wszystkie materiały oraz zdjęcia będą opatrzone hashtagami: #lubella oraz #platkizbozowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,67

  • Min

    2,57

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.