Rusza kampania telewizyjna Carex

Autor: pr 6 lutego 2017 10:21

Rusza kampania telewizyjna Carex Fot. mat. pras.

6 lutego rusza nowa kampania telewizyjna marki Carex, której spot emitowany będzie
w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Akcja promuje antybakteryjne mydła w płynie Carex, a także wspiera nowość w portfolio marki – antybakteryjne mydła w kostce. Kampania, która potrwa do 5 marca, obejmuje także media społecznościowe i wsparcie PR.

Carex to marka będąca liderem rynkowym w segmencie mydeł antybakteryjnych , która w swoim portfolio posiada także antybakteryjne żele do rąk, chusteczki odświeżające oraz nowość – pielęgnujące, antybakteryjne mydła w kostce. 

Na potrzeby najnowszej kampanii telewizyjnej marki powstał 20-sekundowy spot reklamowy, który komunikuje hasło marki „Myje, chroni, pielęgnuje. Dla całej rodziny”. Reklama nawiązuje do codziennych sytuacji, w których potrzebujemy czuć się chronieni, aby móc żyć pełnią życia, na różnych jego etapach.

Spot promuje linię antybakteryjnych mydeł w płynie Carex oraz wspiera komunikację nowości rynkowej – pielęgnujących, antybakteryjnych mydeł w kostce. Nowe produkty stworzone zostały specjalnie z myślą o osobach, które doceniają właściwości pielęgnacyjne i antybakteryjne kosmetyków myjących, ale jednocześnie poszukują mydeł w tradycyjnej, sprawdzonej formie.

Za kreację i produkcję spotu odpowiadają agencje IRIS oraz Cheil Polska. Zakup mediów jest po stronie domu mediowego OMD, a kampanię w mediach społecznościowych koordynuje agencja Feno. Działania Public Relations wspierające kampanię prowadzi agencja Tailor Made PR.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,36

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane