Rusza nowa kampania marki Krakuski

Autor: dlahandlu.pl 9 listopada 2017 13:47

Marka Krakuski wprowadza nową platformę komunikacji „Tradycja z nutą nowoczesności”. Działania w ramach kampanii 360° będą mocno widoczne we wszystkich ważnych dla marki mediach oraz w punktach sprzedaży detalicznej. Kampania jest kolejnym, po zmianie opakowań i powiększeniu gramatur, elementem nowej strategii marki.

6 listopada ukazał się premierowy spot TV, który zainauguruje wprowadzenie nowej platformy komunikacji marki – „Tradycja z nutą nowoczesności”. Przewodnikiem po świecie Krakusków będzie młody cukiernik, który z pasją i zaangażowaniem łączy dziedzictwo rzemieślniczych tradycji cukierniczych z powiewem świeżości i innowacyjności.

Kampania będzie widoczna w TV, Internecie oraz Social Media (Facebook, Instagram). W ramach prowadzonych działań marka Krakuski dotrze ze swoim przekazem do ponad 90% kobiet
w wieku 25 – 49 lat.

Od sierpnia na sklepowych półkach flagowe produkty marki dostępne są w odświeżonych i powiększonych opakowaniach.

Muzykę - klasyczny utwór Jana Kiepury w nowej aranżacji zaprezentował Radzimir Jimek Dębski.



 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,89

  • Śr

    3,25

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201