Rusza nowa kampania telewizyjna dedykowana płatkom kukurydzianym Lubella

Autor: pr 6 marca 2018 09:49

Rusza nowa kampania telewizyjna dedykowana płatkom kukurydzianym Lubella fot. materiały prasowe Lubella

Nowa kampania telewizyjna dedykowana płatkom kukurydzianym Lubella przedstawia, jak to, co najlepsze ze zboża towarzyszy nam o każdej porze dnia. Nowy spot Lubelli podkreśla, że płatki Lubella Corn Flakes mogą towarzyszyć konsumentom o każdej porze.

Kukurydziane płatki Lubella idealnie sprawdzają się w drodze, na pierwsze lub drugie śniadanie, jako coś pysznego w ciągu dnia, z dodatkami lub chrupane prosto z paczki.

W nowej kampanii Lubella podkreśla również prosty skład i najwyższą jakość swoich produktów, których bazą jest najlepsza kukurydza. Każdy może wybrać swój ulubiony wariant: Corn Flakes Klasyczne, Pełne Ziarno lub Kakao i Miód.

Lubella rozpoczęła rok od kampanii wprowadzającej nową platformę komunikacji marki „Najlepsze ze zboża”, w której  zaprezentowała całe portfolio produktów zbożowych. Spot dedykowany linii płatków Lubella Corn Flakes jest kontynuacją komunikacji opartej na zbożowości – tym razem marka zwraca uwagę na to, że dzięki płatkom z najlepszej kukurydzy zbożem można cieszyć się na wiele różnych sposobów, o każdej porze.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane