Rusza Paczka+, nowa usługa Poczty Polskiej dla branży e-commerce

Autor: dlahandlu.pl 30 czerwca 2017 15:01

Poczta Polska wzmacnia swoją pozycję na rynku e-commerce wprowadzając nową usługę paczkową dla e-commerce i klientów indywidualnych - Paczkę + - i planuje dalszą ekspansję w tym zakresie.

- Koncentrujemy się na rozwoju naszych usług kurierskich, ekspresowych i paczkowych. Wiemy, że obsługa handlu e-commerce to teraźniejszość i przyszłość branży logistycznej. Ruch paczkowy, szczególnie dzięki e-commerce, rośnie w zdumiewającym tempie z roku na rok. Już teraz paczki Poczty Polskiej można odbierać w najszerszej w Polsce sieci punktów, w której skład wchodzą urzędy pocztowe, kioski RUCHu i stacje benzynowe Orlen. Planujemy dalszą ekspansję w tym zakresie – mówi Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej.

Firma podkreśla, że wzbogacona o dodatkowe usługi Paczka+ jest bezpieczna i szybka z wygodnym odbiorem w najszerszej w Polsce sieci click&collect. Paczka+ jest nową formą paczki, która ułatwia zarówno klientowi, jak i pracownikom obsługę wysyłek. Łączy w sobie wszystkie funkcjonalności, które do tej pory były dostępne w ramach PACZKI24 i PACZKI48. Podstawowa wersja Paczki+ zapewnia klientowi gwarancję terminu doręczenia w ciągu dwóch dni roboczych, odbiór w punkcie wybranym z najszerszej w Polsce sieci click&collect oraz szereg usług dodatkowych.

Uproszczenie oferty produktowej Poczty Polskiej to kolejny krok na drodze do nowoczesnych, przejrzystych i prostych w obsłudze usług pocztowych. Rozwój usług paczkowo-kurierskich to jeden z trzech filarów, na których zgodnie z nową strategią opierać się będzie rozwój Poczty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane