Rusza rebranding i kampania parków handlowych Homepark

Autor: dlahandlu.pl 17 października 2017 12:15

Parki handlowe Pradery, mieszczące się w Jankach, na Targówku oraz poznańskim Franowie i w katowickiej Rawie, zmieniają nazwę na HOMEPARK. Rebranding obejmuje także nowe logo, identyfikację wizualną, zmianę stron internetowych oraz wprowadzenie nowej kampanii reklamowej.

Zmiana nazwy parków handlowych Pradery jest konsekwencją umowy zawartej podczas zakupu obiektów od IKEA Centers. Rebranding obejmuje całe nabyte dotychczas portfolio, składające się z 17 obiektów w Polsce, Niemczech i Francji.

HOMEPARK będzie miejscem zakupów dla osób dbających o dom i własne otoczenie, pokazującym przestrzeń życiową w sposób praktyczny, wygodny i niezobowiązujący. 
Powyższy przekaz komunikować będzie także nowa kampania reklamowa obiektów HOMEPARK, realizowana przez Firmę Reklamową KUC, pod hasłem „Domowe Historie”. Przyjazne, ciepłe i pełne pozytywnych emocji grafiki przedstawiające ujęcia znane doskonale z rodzinnych domów, mają za zadanie zbudować wizerunek marki HOMEPARK, jako bliskiej codziennego życia i rozumiejącej prawdziwych ludzi.
- Zmiana nazwy i logo to pierwszy krok w  długofalowej strategii zarządzania marką HOMEPARK  – dodaje Michał Pszkit, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami, Europa Środkowo-Wschodnia, BNP Paribas Real Estate Poland, który zarządzał procesem rebrandingu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    2,89

  • Min

    2,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10487

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane